Thursday, 31 May 2012

BiaR miMpi SaMpaI kE bInTaNg


Assalamualaikum..

Sihat semua???hehe..taw tak saye gembire giler arini coz esok nak balik kampung da..assignment plak 90% da siap anta kat lecturer..tinggal 10% je yang tak anta agi..yang tu kene anta pas study week..hoho..ok sebab telampau la hepi kan saye nak upload gambor2 yang menceriakan la..haha.. 


ni la budak kelas saye..kelas tak??



comel kan??..tengok yang tangan cam kepak rama-rama tu..



bile da tengok tgn cam kepak rama-rama tu come..mule ar semua pon ikut..hakhak



oh gedik..tidak!!!haha


tapi kan walau pon hepi sangat-sangat sekarang tapi ati sedih gak sebab nanti da nak bepisah ngan kawan-kawan semua..now da taon 3..tinggal satu sem lagi je..pas tu praktikal dan tah bile la bole jumpe ag kan??sob..sob..

k la nak gi nanges blakang pintu..bye!




kredit foto: http://gadissemasa04.blogspot.com/




No comments:

Post a Comment