Sunday, 2 June 2013

WEDDING SAHABAT :)


salam..

musim2 cuti skola ni memang ramai sungguh org kawen kan??
kadang2 sampai 6 jemputan kenduri dpt..
tu baru kawasan bedekatan uma.
belom kawasan2 luar dan sewaktu dengannye lagi..
aishh..mang bagus betul la..
org belumbe2 nk mendirikan masjid..
bnde yg baik wat ape dilambatkan..
org kabo ape?dah sampai jodoh ke seru..hehe..

dan semalam..
saye sempat la menghadiri sebuah majlis perkahwinan..
majlis kawen sahabat lame saye..
mase skola2 menengah dulu..
yg saye nak sangat2 dtg tu dek kerana..
jeng.. jeng.. jeng..
sahabat saye ni telah di ijabkabulkan dengan sahabat saye jugak..
satu skolah.. satu kelas.. satu malaysia..
ceh..haha..jangan mara a..

dari cinta monyet..
pas tu dating2 kat bus stand bandar..haha
akhirnye..mereka telah pun disatukan dalam sebuah ikatan perkahwinan yg sah..
tahniah buat pasangan dua sejoli ini..


 selamat pengantin baru
"NUDRA SHAFINI & EKMAL FIRDAUS"
semoga berbahagia hingga ke syurga

 cari femes tangkap pic ngn kedua mempelai..

ni la muke2 yg hadir memeriahkan lagi majlis

dan
in shaa Allah..coming soon..

anem (merah) & diana (peach)

 najwa (pink) mira (biru)

dayah ali (putih)

buat pasangan lain yg baru sahaja..
atau akan mendirikan uma tangga..
saye ucapkan selamat pengantin baru..
semoga kekal hingga ke akhir hayat..
dan semoga berbahagia hingga ke syurga..
amin..wasalam..babai!!!