Wednesday 11 April 2012

Entry Simple je (^ _^)




Assalamualaikum...

Cuti-cuti mid-sem ni tak tahu nak wat ape..padahal assignment belambak kene siapkan..hehe..tapi xpe..untuk memenuhkan entry kali ni saya nak letak gambor je bebanyak..sila la tengok kalo sudi..huhu..




 geng kugiran tepi kedai (tidak temasuk brader kat belakang tu ok)



posing dari tepi plak..


 
 
budak sekolah masuk pertandingan marhaban.




 


ketua die mesti yg tengah tu..suara power abes ah..haha




 mase funfair 2011..jap ade ag funfair 2012 punye..hiii



funfair 2012..kire da 2taon da tak penah miss..ekeke



nampak tu..muke steady je kan??


 
p/s: sape rase tak nak idup lame..naik la sampan bepusing ke atas ni..innalillah..
taon depan yang ni remove dalam senarai pemainan..



 ok funfair da abes..ni mase pertandingan lakonan b.arab..




walaupon kalah teruk..kelas kami tetap begambar ceria..pstt yow..



tak heran sangat kalah sebab hamper tu same besar je dengan johan petandingan..huhu
(buat muka kena sesemut)



last picture..
kalo korang perasan aku tak de dalam gambar ni..mase tu aku pegi bahagi-bahagikan hamper tu sikit sorang..last-last dorang sibuk sangat begambar aku sumbat semua sumi, coklat, snek dalam beg aku warna kelabu tu..haha...tak rugi aku bawak beg kosong datang taw..hakhak



*balik dengan hati yang girang sambil menyanyikan lagu "ulala" sebab stok makanan cukup untuk tempoh 3hari*




No comments:

Post a Comment