Sunday, 18 November 2012

PICNIC sungai gabai

Assalamualaikum..

    korang bosan x?sy bosan la..thesis xsiap2 lagi..nak buat malas..hehe.. tapi nak becite rajin..=) haha..
ehm nak cite pasal p picnic ritu ngan kawan kelas..g sungai gabai kat hulu langat..

sebenarnye picnic ni xdirancang pon..tetibe je jadi sebab byk cuti..lecturer ade hal sikit..
mlm sbelom pegi kitorang bergotong royong menyediakan makanan tuk picnic esoknye..
ayam, sup, air, ape ntah lagi semua wat malam tu jugak..

so pg tu pon..

 vrooommm.. bob dtg menjemput kitorang di hostel jati yg terindah ini.. bersama kereta mewahnye =)

 dorang jugak dtg nak kemas2 brg tuk bawak ke sane.

tapi

kitarong

snap2 gambo tanpa rasa besalah pon (bangga)..haha


dlm area kul8 lebih pg tu xsilap kitorg betolak dr nilai..nak ckp jauh sgt xde la cume ade la sikit kesesatan mase  pegi tu..haha..
bob bwk kete memang laju giler..si dayah yg betudung krim tengah2 tu asyik membebel sambil memberi peringatan..haha..

subbahanallah..cantik ciptaan ALLAH..
memang menakjubkan..tak berkelip mate memandang air tejun ni..

lepas tgk2..kitorang cari port nak makan & bakor ayam..da dpt tmpt,,sesi idupkan api pon bermule.,

ni la dua orang tentera yg ditugaskan untuk membakor ayam..hehe


kitorang plak p mandi..

tp pas tu ktorang plak continue bakor ayam sebab dorang nak turun plak ke air tejun

pedih woo asap tu..ayam pnye pasal!!

pas da siap2 bakor tu..dapat la makan beramai2..

tapi dua orang ni asyik dengki je ade org amek lebih ayam (tgk muke ade gayekan??)


pas siap2 makan kitorang p mandi lagi,,nak kat kul2 kot baru la g salin pakaian dan sembahyang..pas tu kemas2 barang semua kitorang pon balik..mase on the way nak balik jmpe plak tasik..lawo gile..

  seme pakat nak tangkap gambo kat situ..so, benti la kat plak..

 cantik kan???nila tasiknye..

dapatla gambo sekeping wat kenangan kelas =)

and pas sesi photograpi selesai,,kitorang pon betolak balik..memang penat tapi seronok sgt..

 hehe..k la bye!!

   

No comments:

Post a Comment