Tuesday 30 April 2013

My Family



Assalamualaikum..

Hai,kawan2..pe khabaq hampa semua?hehe..arini saya mang bosan giler keje..
so..dari membuang mase ni.. lebih baik saya share ngan korang pasal...

 family saya..

ok..yang first saya nak kenalkan ialah...


ayah saya..

ayah saya ni seorang yang sangat kelakar.. 
kami adik beradik kalo cite pasal die mesti sampai lelah2 sebab gelak tak behenti2..
especially saya la..hehe
tapi die sangat bertanggungjawab dalam keluarga..
die jugak seorang yang jenis kuat bekerja..

then, second saya nak cite ialah..

mak saya..

mak saya ni kalo ngan anak2 kadang die garang jugak..
membebel tu jangan cakap la.. haha
tapi die jenis tak kedekut duit..
bole di katekan mak saya ni bank kepada anak-anak..
pasal masak plak die mang terbaik!! mang selera kami la..

seterusnya, tada...

angah saya..

dulu2 mase skola die rajin membale ke saya..
sampai saya praktikal pon die yang tolong..
skg die pon da kawen ngn kak zura..
dan ade seorang anak pompan yg di beri nama..
NUR IRDINA ZARA..

kemudian, ini dia..

dee saya

die ni pon rajin jugak membale ke saya waktu skolah dulu..
pasal jemput menjemput..ambil mengambil ni serah kat die.
sebab mase tu dalam adik beradik saya die sorang je yang ade kete..
skg die da kawen ngn kak aishah..
dan dah ade seorang anak pompan.. namenye..
NUR AIRISH ALEESYA..

third, jeng jeng jeng..

 teh saya

die ni guane ea nk cite?hehe..
ha..die ni suke masok..
zaman die bujang dulu die rajin sgt wat kueh ikut buku resepi..
kalo tak menjadi.. saya la jadi mangsa makan bagi perabeh..
die pon da kawen ngan abg kama..
ade seorang anok..
AINA QAISARAH namenye.. 

selain itu, ini ha..

andak saya

perangai die ni bole masuk ngan saya..
se ag kalo bab duit pon tak kedekut..
die ni baru je kawen ngan abg peruz bulan 3 baru ni..
takde anak ag la..huhu

second last, ini die..
 
abg saya..

die ni slalu sgt cari pasal ngan saya sejak kecik ag..
tapi kalo nak suruh die tolong anta p pasar raya..
die mang rajin..
se ag jenis die ni manje ngan mak saya.
nyampoh kekadang..hahaha

and last skali.. tu dia..


name tak tahu..
tapi die degil.. kuat maroh..
kalo bab2 tak puas ati ni serah ke die..hahaha

k la.. sampai di sini je..
bye!
wasalam..



No comments:

Post a Comment